_____________________________________________________________________. __

pátek 8. ledna 2016

rok 2015

Určitě nebudu výjimkou všech blogerek, které píší článek o událostech v roce 2015. U mě tomu nebude jinak a tak se pouštím s písničkama od Fall Out Boy do psaní seznamu nebo spíše souhrnu věcí, které mě za tento rok alespoň trochu změnily.
V roce 2015 se toho událo neskutečně mnoho, jak pozitivních věcí tak i negativních. Spousta lidí do mého života přibylo a nebo zase odešlo, ale tak už to bývá, jestli najdeš v životě cestu bez překážek, určitě nikam nevede. Nepamatuji si, kdy se některé události staly, takže nebudou srovnané popořadě.

Rok 2015 mě toho hodně naučil a nemůžu namítat, že jsem si ho neužila. Poučila jsem se ze svých chyb a posunula se dál.

Tak se mrkneme na to, co se za rok 2015 událo...


se školou jsme byli na lyžáku

našla jsem si přítele, se kterým jsem se po měsíci rozešla

začala jsem chodit se svým kamarádem, ale po měsíci vztah zase skončil, rozchod byl vzájemný

s mamkou jsme si k sobě konečně našly cestu

kávu po ránu jsem vyměnila za zelený čaj

sledovali jsme ve škole zatmění slunce

začala jsem se bavit s jedním klukem ze školy, ze kterého se stal můj nejlepší kamarád do teď

25. a 26. června jsme v rámci školy navštívili Techmania Science Center a 3D Planetárium v Plzni

skoro každý den jsem strávila s kamarádkou, která opustila školu

našla jsem zalíbení k ostatním hudebním žánrům

skončila jsem s blogem na blog.cz

přestěhovala jsem se na blogger, ale články jsem pořád nepřidávala

každou sobotu večer jsme chodili s kamarády pokecat

jeli jsme se školou na exkurzi na Land Art v Hradci Králové

zašla jsem ven s jedním klukem ze školy, z čehož se pak vyklubal 6-měsíční vztah

naučila jsem se nakupovat na ebay

úspěšně jsem dokončila prvák na průmyslové škole

prázdniny jsme oslavili s přáteli stanovačkou 

založila jsem si twitter

celé dva měsíce prázdnin jsem chodila na brigádu

za své peníze jsem si koupila postel

skoro každý den jsem o prázdninách trávila na koupališti s (v té době) přítelem a kamarády

začala jsem chodit do posilovny

na víkend jsme byli u kamaráda na chatě (dopadl skvěle)

začala jsem sledovat seriál Skins

snažím se být společenštější a dokážu se začít bavit s cizími lidmi

byla jsem na Majálesu v Hradci Králové se spolužákem

nechala jsem si konečně ostříhat vlasy

další víkend jsme strávili na chatě (dopadl nejhůř, co mohl)

uvědomila jsem si pár podstatných věcí

přestala jsem dělat věci, které mě nebavily

čekaly nás lekce tanečních

navštívila jsem díky škole Francii a Anglii, kde jsem se opět sblížila s pár lidma a s Martinem (současný přítel)

přestala jsem se chovat podle toho, co chtěli ostatní 

někdo mně blízký mi ubližoval (jak psychicky tak fyzicky)

začala jsem znovu blogovat

proběhlo naše první rande s Martinem

rozešla jsem se po 6 měsících s přítelem 

"Skutečná přátelství jsou věčná." - Marcus Tullius Cicero 
ztratila jsem mnoho přátel, některé úmyslně a některé neúmyslně.. nejvíce jich tedy bylo kvůli předchozímu bodu, alespoň jsem poznala, kdo jsou mí praví přátelé
nechtěla jsem jim podlézat a pokud o to nestojí, nebudu je nutit patřit do mého života

víc si věřím

od listopadu chodím s Martinem a upřímně je to první kluk, který mě bere takovou, jaká jsem

(údajně) jsem víc společenská

s rodinou jsem navštívila Vídeň

koupili jsme živý vánoční stromek

oslavili jsme doma Vánoce

poprvé jsem jela za svým přítelem

začala jsem nosit brýle

snažím se zdravě a pravidelně jíst

oslavila jsem Silvestr s kamarády 

snažím se myslet pozitivně, i když to v roce 2015 bylo hodně těžké



Přestala jsem si dávat předsevzetí, protože pokud chci někdy začít, nebudu to odkládat na určité datum, ale začnu hned.
 Ať už byl rok 2015 dobrý nebo zlý, šlo o zkušenost. 

Žádné komentáře:

Okomentovat